Diş

Tedavileri

Ağız dolusu bir gülümsemeyle hayatı dolu dolu yaşamak elinizde. Size sunduğumuz fonksiyonel ve estetik diş tedavileriyle yaşam kalitenizi yükseltecek ve etrafınıza ışık saçacaksınız.

Düşük Maliyetlerle Dünya Standartlarında Tedavi

Yüksek standartlarda diş tedavisi hizmeti Avrupa’nın birçok ülkesinde oldukça maliyetli. Dentaltermin olarak tedavi standartlarından ödün vermeden uygun maliyetlerle diş tedavisi hizmetlerine ulaşmanızı sağlıyoruz. İstanbul’daki modern kliniğimiz ve uzman personelimiz sonuçlarından memnun kalacağınız bir tedavi yolculuğu için sizi bekliyor.

Sunduğumuz Diş Tedavi Hizmetleri

Size Özel Tedavi Programınız İçin Bize Ulaşın

Hepimiz farklıyız. Dolayısıyla hepimizin farklı istek ve ihtiyaçları var. Whatsapp üzerinden bize ulaşın, size özel tedavi programınızı birlikte hazırlayalım!

İmplant

Diş kaybı sadece yemek yemeyi sıkıntılı bir süreç haline getirmenin ötesinde; başka sindirim sistemi sorunlarına ve aynada kendinize baktığınızda kötü hissetmenize neden olabilir. Diş kaybı nedeniyle yaşadığınız fonksiyonel ve estetik sorunların önüne geçmek için sağlık durumunuz, ağız yapınız ve kişisel isteklerinize göre hazırlanmış; dünya standartlarında implant tedavisi programları sunuyoruz.

All on four tedavisi dişlerinin tamamını kaybetmiş ya da kaybetme riski taşıyan hastalara uygulanan kalıcı ve başarısı yüksek bir tedavidir. Başlangıçta hastanın çenesine 4 ya da 6 implant yerleştirilir ve 3 – 4 aylık bir bekleme süresinin ardından bu implantlar üstüne sabit diş protezi uygulanır.  Bu sayede hasta, doğal gülümsemesini tekrar kazanır.

Dişlerinin tamamını kaybetmiş ya da kaybetme riski taşıyan hastaların doğal bir gülümsemeye tekrar kavuşmalarını sağlayan all on six tedavisinde hastanın çenesine altı implant yerleştirilir. Bu implantların çeneye kaynamasının ardından implantlar üstüne sabit diş protezi uygulaması yapılır.

Box tekniği, aşırı çene kemiği erimesi nedeniyle implant tedavisi yaptıramayan hastaların sorununu çözen bir tedavi tekniğidir. Doğal malzemelerle çene kemiği restore edilir ve 4 ile 6 aylık bir sürenin ardından implant tedavisine başlanabilir.

Bon’lamina tekniği çene kemiği erimesi problemi olan hastaların 2 – 3 aylık bir süre içinde kemik rejenerasyonu sağlayan modern bir tedavi tekniğidir. Hasta vücudunun farklı bölgelerinden kemik dokusu almaya gerek kalmadan tedavi tamamlanır.

Gülüş Estetiği

Sağlıklı bir gülümseme, dış dünyayla kuracağınız etkili iletişimin anahtarıdır. Uzman diş hekimi kontrolünde modern tıp tekniklerini kullanarak ağız yapınız ve kişisel isteklerinize göre hazırlanmış, size özel gülüş estetiği çözümlerimizle hayata güvenle gülümsemenizi sağlıyoruz.

Kişiye özel uygulanan zirkonyum tedavisi, dişin doğal beyazlığını yeniden kazanması için en etkili tedavi yöntemlerinden biridir. Hastanın dişlerinin ölçüsü alınır ve alınan ölçüler doğrultusunda laboratuvar ortamında kaplamalar üretilir. Zirkonyumun vücut tarafından kolaylıkla kabul edilebilmesi ve yüksek ışık geçirgenliği sayesinde sorunsuz bir kullanım ve doğal bir görünüm elde edilir.

Diş rengini iyileştirmek için kullanılan en etkili yöntemlerden biri olan laminalar oldukça ince ve diş renginde malzemelerdir. Uygulama için diş yüzeyinde yaprak kalınlığında inceltme yapılır ve porselen tabakalar diş yüzeyine yerleştirilir.

Oldukça sık kullanılan tedavi yöntemlerinden biri olan metal altyapılı porselen tedavisi alerjik reaksiyonlara neden olmayan metal alaşımları kullanılarak yapılır. Hastanın ağız yapısına özel hazırlanan porselen kaplamalar laboratuvar ortamında üretilir ve uzman diş hekimi tarafından uygulanır.

Dişlerini tamamen kaybetmiş ya da kaybetme riski taşıyan hastaların doğal bir görünüme tekrar sahip olmalarını sağlayan hibrit porselen tedavisinde hastanın ağzına 4 ya da 6 adet implant yerleştirilir. Yaklaşık 6 ay içinde bu implantlar hastanın ağzına oturmasının ardından porselen uygulaması yapılır.

E-max, lityum disilikat malzeme kullanılan tam seramik bir kuron türüdür. E-max kuronlar, yüksek saydamlıklarıyla diş rengine neredeyse mükemmel uyum sağlar. Bu sayede son derece doğal bir gülüş elde edilir. E-max kuronlar hasta çenesinin dijital olarak taranmasının ardından bilgisayar destekli bir şekilde üretilir. Bu sayede bu kuronlar hasta ağzına mükemmel bir şekilde uyum sağlar.

Dişlerinde görünümü bozan aralıklar, kırıklar, şekil ve pozisyon bozuklukları olan hastalarda uygulanan bonding tekniğinde diş rengine sahip dayanıklı bir reçine sertleştirilerek dişe yapıştırılır. Bu sayede diş yapısı sağlamlaştırılırken dişin görünümü de iyileştirilir.

Diş beyazlatma, çeşitli kimyasal maddelerle diş rengi tonunun açılması işlemidir. Ev ve ofis tipi olmak üzere ikiye ayrılır. Ofis tipi uygulamayla daha hızlı sonuç almak mümkündür. Uygulamanın diş hekimi kontrolü altında yapılması sayesinde hızlı, doğal ve güvenli bir sonuç elde edilir.

"Size" Özel Bir Sağlık Yolculuğu

Dentaltermin’de odak noktamız sizsiniz! Dentaltermin’le iletişim kurduğunuz ilk andan evinize dönüş zamanınıza kadar olan sağlık yolculuğunuzu kolaylaştırmak için elimizden geleni yapıyoruz. Tüm tedavi süreciniz boyunca yanınızda olacak kişiye özel hasta danışmanınız, sizin için tüm ayarlamaları yaparak gülümseyerek hatırlayacağınız bir tedavi tecrübesi yaşamanızı sağlayacak.

Hasta Görüşleri

Yaren

Dört yıldır Dentaltermin aracılığıyla tedavi oluyorum ve her seferinde profesyonel ve arkadaş canlısı bir tutumla karşılaştım. İstanbul’daki klinikleri oldukça temiz ve modern ekipmanlara sahipler.

Ahmet

Tedavi sürecimden ve sonucundan son derece memnunum. Doktorlar son derece iyi İngilizce konuşuyorlardı ve benimle son derece iyi bir iletişim kurdular. Dentaltermin’i tavsiye ediyorum.

İsmail

Tedavi sürecim rahat ve düşündüğümden daha iyi geçti Hafif ağrılarla tedavimi tamamladım. Tedavi sırasında gördüğüm yakınlık ve güleryüzü yaklaşımınız için teşekkür ederim.

İçiniz Rahat Olsun!

2004 yılından bu yana binlerce hasta Dentaltermin'i tercih etti.
Dünya standartlarında sağlık hizmetini, bütçenizi sarsmayacak fiyatlarla sunuyoruz.
İhtiyaçlarınızı ve isteklerinizi tam olarak anlayıp, size özel bir tedavi planı gelişiriyoruz.
Uçak bileti, otel rezervasyonu ve transferler gibi tüm yolculuk ayarlamalarınızı ekonomik fiyatlarla gerçekleştiriyoruz.

iletisim

İletişim formumuzu doldurarak bize ulaşabilirsiniz. Dilerseniz bize WhatsApp, e-mail ya da telefonla ulaşmanız da mümkün.

Uygulama alanı fotoğraflarınızı ve tıbbi görüntülemelerinizi bizimle paylaşarak, hasta danışmanlarımızın daha hızlı bir şekilde size özel çözümler sunmalarını sağlayabilirsiniz.